.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قناعت:مقدمات برگزاری انتخابات در حال انجام است

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت:از سه ماه قبل مقدمات برگزاری ستاد انتخابات استان مازندران در حال انجام است.


به گزارش شمال نیوز به نقل از شبکه ایران ، جواد قناعت در اولین جلسه ستاد انتخابات استان مازندران با بیان اینکه علی رغم تبلیغات مسموم دشمنان ایران مبنی بر عدم وجود دموکراسی در ایران ، خوشبختانه کشور ما مردم سالاری ترین کشور جهان است افزود:روند حرکت قوه مجریه و مسئولان با آراء مردم تعیین می شود.
وی با اشاره به اینکه باید تلاش های لازم برای برگزاری انتخابات سالم همانند 30 سال بعد از انقلاب انجام شود خاطر نشان کرد:انتخابات ریاست جمهوری باید همانند دو انتخابات برگزار شده در دولت نهم موفقیت آمیز باشد.
قناعت با بیان اینکه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استانداری مازندران با آمادگی کامل و همچنین مرور قوانین و آیین نامه ها اجرایی و کارهایی که در شهرستان ها انجام می شود در حال آماده نمودن دیگر مقدمات می باشند اظهار داشت:در ساختار جدید ستاد انتخابات از 6 کمیته امنیتی ، راهبردی ، پشتیبانی ، حقوقی ، آموزش و تبلیغات تشکیل شده است که مسئول هر قسمت نیز مشخص شده است.
وی با اشاره به اینکه رییس اداره حراست استانداری ، مدیر کل ثبت احوال ، مدیر عامل شرکت مخابرات و رییس سازمان صدا و سیمای مازندران از اعضاء این ستاد می باشند تصریح کرد: جلسات ستاد انتخابات مازندران فعلا هفته ای یک بار و در آینده هرچه به زمان انتخابات نزدیک تر می شویم به تعداد بیشتر برگزار می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.869 seconds.